"Gasztro - képeslapok"



Manapság egyre kevesebb képeslapot küldünk, mert egy gyors Facebook üzenet vagy E-mail kiváltja mindezt. De pont a lényeg veszik el. A fizikai valóság. Amikor bekukkantunk a postaládába és néhány kedves sor egy mutatós lapon ott vár bennünket. 

Nem lesz hosszú a mai bejegyzésem. Egy nagyon kedves kis kezdeményezés részese lehettem. A Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Facebook Csoportja indított egy karácsonyi képeslap küldő akciót. 

Bloggerek és nem bloggerek megadták a címüket és egy képeslappal köszöntötték egymást. Küldtem is és kaptam is. A komódon sorakoznak szépen a befutott lapok. 
Köszönöm Melindának / Gastrotherapy , Szandinak/ TravelX - A TE utazásod!; Ildinek/Kramanc Tanya , Mogyorósi Diának és a lányoknak, Vikinek és Nórinak/ Kreatív Tanodácska és nem utolsó sorban Encinek. 

Jövőre lehetséges, hogy a blog követői között is rendezek egy ilyet én is. Nagyon szerettem minden pillanatát ennek a kezdeményezésnek. Apró figyelmesség így az ünnepek alatt. 



Népszerű bejegyzések