Montenegro Gurman - Szerb ízek Budapesten



Ez a hónap a felfedezésekről szól. Örömmel ül ki az ember egyre többször nyitott teraszokra vagy éppen kerthelyiségekbe. Most a belváros egyik legközpontibb helyére vitt az utunk. Elintéztünk néhány  dolgot és egy véletlen folytán a Montenegro Gurmannál kötöttünk ki. 

2010-ben nyitotta meg kapuit a Blaha Lujza térnél a Montenegro Gourman első egysége. Street food kategóriában már sokszor találkozhattam velük én is, kóstoltam is azokat. Nagyon szeretem a szerb konyhát, erről már többször meséltem nektek, így külön öröm, hogy nem kell Szabadkáig utazni ma már egy jó pljeskáért, hanem Budapesten is megkaphatom ajvárostól mindenestől ahogy kell. 


Nem terveztem túlságosan hosszú bejegyzést és kritikát írni. Egyszerűen csak szeretném megmutatni nektek azt, ami jó és megéri az árát. 

A kínálatban megtalálható a pljeskavica sima és töltött változatban is, a csevapcsicsa,ustipák melyet borjúhúsból készítenek. A lepényt maguk gyúrják és kemencében helyben sütik. Nagy figyelmet fordítanak arra, hogy mindent frissen és jó minőségben készítsenek.

Választhatunk kisadagot és nagyot az ételekből. Én most egy nagy töltött pjeskavicát kértem. Faszénen grillezett húspogácsa sajttal, hagymával, házi lepénnyel. Kb. 25 dkg húst használnak egy-egy nagy húspogácsa készítéséhez. Tehát hihetetlenül laktató.
Mindehhez urnabeszt is kaptunk, ami túróból, feta sajtból, fokhagymából, fűszerpaprikából és chiliből készült krém. Hasonlít a mi körözöttünkhöz. 

Összességében bárkinek jó szívvel ajánlom, ha egy laktató, ízletes szerb street foodra fájna a foga. 

Budapesten 4 helyen találhatjátok meg a Montenegro Gurman ételeit. Mi most a Hercegprímás utcán található egységben jártunk. 
Jó hír azoknak, akik nem szeretnének kimozdulni otthonról, hogy már online is lehet tőlük rendelni és házhoz is szállítják az ételeket. 


ELÉRHETŐSÉG:
CÍM: 1051 Budapest, Hercegprímás u. 2. 
NYITVA: 
H-Cs 9:00 - 00:00
P-SZ 8:00 - 00:00
V    8:00 - 00:00
WEB: http://www.mnggurman.hu/



https://www.facebook.com/boldogkukta1/
vagy
https://www.instagram.com/boldogkukta1/

             

  Nyomtasd ki a bejegyzést!


Népszerű bejegyzések