Konyhamalac Vinkó József tollából




Szórakoztató kulináris mesék Vinkó József tollából. Ha szeretnéd megismerni egy-egy étel történetét humoros, de mégis valódi gasztrotörténeti anyagok nyomán, akkor mindenképpen "fald fel" ezt a könyvet. 
Az első kötetet nagyon-nagyon megszerettem. Érdekes gasztrotörténetek részesei lehettem. Ezért vártam annyira a második kötetet.


 
Fellapozva viszont egy kicsit megdöbbentem. Az első írások kőkemény negatív kritikák az ország fitneszguruja, az egyik legnagyobb bevásárlólánc, egy régi szakáccsal szemben. Szerintem a személyes érintettségű pengeváltásoknak nincs itt a helye és az ideje. 
Főleg nem egy ilyen magasan kvalifikált, elismert szerzőtől, gasztrotörténésztől. Az első néhány oldal után azt hittem, hogy leteszem a könyvet, de hála az égnek nem tettem. Ezeken a részeken túllendültem és végre a megkaptam a jó kis gasztrotörténeti írásokat. Ezekre vártam és vágytam. 
Az első néhány fejezeten túljutva azt kell mondanom, hogy igazán remek könyvet sikerült ismét összeállítani, habár egy ilyen jellegű olvasmánynál a negatív kicsengésre egyáltalán nincs szükségem. Eget kap az ember ilyenből nap mint nap. Egy-egy fejezet történetei írásai igazán kiválóak, szórakoztatóak és számtalan érdekességet tudhatunk meg belőle.
Összességében mindenkinek jó szívvel ajánlom ezt a könnyed olvasmányt!


Technikai információk:
Vinkó József - Konyhamalac  
Ár: 3800 Ft
224 oldal
keménykötés
600 g  

Népszerű bejegyzések