3 disznótoros kedvenc

Itt a február havi hármas válogatásom. Decemberben András napkor indulnak a téli disznótorok és még most februárban is végig tartottak. Szeretek kísérletezni, szeretek új ízeket kipróbálni, de emellett a hagyományokhoz is ragaszkodom. Most nézzétek meg az én kedvenceimet!

 


1. Kunsági disznótoros leves

Nagyon szeretem ezt a levest. Több, mint 20 évig nem ismertem, a férjemmel együtt ezt a receptet is megkaptam! Azóta többször készül ilyen finomság nálunk! Tartalmas és laktató fogás.












2. Sertéshálóba töltött kolbász Julia Child módra a Fűszerész fűszereivel

Itt a tökéletes példa a kísérletezésre. Meglepő de Julia Child két ikonikus könyvében helyet kap a kolbásztöltés és egy finomságok is. Hisz az amerikai szakácsikon mindezt megtanulta a Le Cordon Bleu főzőiskolában. 














3.  Hájas tészta
 
A végére pedig mi mást hagynék, mint egy kis desszertet. A hájas tésztát Dédim receptjei alapján sajátítottam el. Semmi élesztő, csak gondos hajtogatás. Pepecselős munka, de igazán megéri!
Az elkészül hájas tésztát pedig akár mint a vajas társát le lehet fagyasztani és bármilyen finomsághoz fel lehet használni!

 

Népszerű bejegyzések