A sparhelt titkai


Őszinte leszek! Én kacagva olvastam végig ezt a könyvet! Bors Richárdot olyan humorral áldotta meg a teremtő, hogy szem  nem marad szárazon olvasás közben! Alapvetően fejezetenként egy-egy recepttel és néhány mutatós rajzzal találkozhatunk a keménykötésű majd 200 oldalas könyvben. Szórakoztató írás férfiaknak és nőknek egyaránt. Meg kell említenem, hogy a szerző a Magyar Vadászlap főszerkesztője, így gyakorlott már a betűk papírra vetésében. 

Bármelyik nagyobb könyves boltban megvásárolható a 2014-ben megjelent mű 2700 Ft-os áron. 

Íme a Libri oldalán található bemutató: 
"A főzés pusztán csak bátorság kérdése (szokta volt mondani egy kedves barátom). Különösen igaz ez a megállapítás, ha vadhúsból próbálunk meg valami csodálatosat alkotni, terített asztalra varázsolni. Ugyanakkor őrült és eszement történetekkel fűszerezni a konyhaművészet remekeit még nagyobb bátorságról (vagy éppen botorságról) tesz tanúbizonyságot. Tisztelettel jelentem én mindkettőt megpróbáltam és ennek eredményét, illetve ezek színes elegyét tarthatja kezében a kedves olvasó ha már rászánta magát, hogy pénzt áldoz eme lábosokban, különböző sütőkészségekben és megkopott klaviatúrákon összeeszkábált szösszenetekért.
De ezektől függetlenül úgy érzem, mindenkit meg kell, hogy nyugtassak épelméjűségemről, hiszen biztos vagyok benne, hogy a könyv olvasása közben kétkedve gondolnak majd elmeállapotom teljes tisztaságára. Tehát megnyugtatásul: szabadlábon lévő, felelős beosztásban dolgozó, kétgyermekes, vadászó családapa vagyok.

Bors Richárd, a Sparheltrend lovagja"


Tökéletes ajándék főzni és vadászni szerető ismerősnek az utolsó pillanatban! 


Népszerű bejegyzések