3 étel a Világbajnokságra

Kép forrása: www.hvg.hu (Europress fotó)
Ma hivatalosan is kezdetét vette a 2014-es foci VB. A legtöbb hölgytársammal ellentétben én aktív követője vagyok az eseményeknek. Olykor én vagyok a tudósító, amikor valaki nem tudja követni az eseményeket. Ilyenkor nem árt készülni némi elemózsiával, ha egy éhes férfihorda meccsnézésre adja a fejét. Én most három egyszerű és finom tippel szolgálok Nektek. Már most leteszem a voksomat a győztesre. A házigazda Brazília az én titkos favoritom.

 




Olcsó és finom kategóriába tartoznak ezek a könnyű lángos tésztába bugyolált kolbász szeletkék. Fokhagymás tejfölbe lehet akár tunkolni a kis aranybarna finomságokat. Feltuningolhatjuk a csomagocskát néhány karika zöldhagymával vagy éppen gombával is. 
Nézzétek meg a linkre kattintva a receptet.











A nagyobbacska olajbogyókat akár falatkaként papírtölcsérekben szervírozhatjuk. Számtalan ötlettel dobhatjuk fel az alapreceptet. Például némi füstölt sajt mehet az alaptésztába, vagy éppen különleges fűszerezéssel bolondíthatjuk meg az apró zöld vagy fekete bogyókat. 
A receptet itt találhatjátok meg.









A 2012-es EB sikerfalatkáit hozom nektek ötletként. A panzerotti pizzatésztából készült sült batyuk. Még Mimmától tanultam egy olasz kurzuson a hazai receptje alapján. Nem vall senki sem szégyent ezzel a fogással és éhes hassal sem távozik senki a meccs után. A tölteléknek csak a fantázia szab határt. Mindenképpen érdemes kipróbálni!
Ebben a bejegyzésben rátaláltok a pontos összetevőkre.

Népszerű bejegyzések