Gyere velem Etyekre - Íme a nyertes!



Nem feledkeztem meg a nyereményjátékról. Egy szerencsés nyertest köszönthetek majd az Etyeken tartandó örömfőzésre, ahol lesz bográcsozás és réteshúzást. A kurzust nem én tartom, de nem von le semmit az értékéből. Különleges helyszín, elfeledett ízek és nagyszerű társaság. Ezt biztosan garantálhatom.

De nem szaporítanám tovább a szót, hétvégén a "hivatalos" sorsolásról is felöltöm a fotókat. Próbáltam mindenhonnan összegyűjteni a megosztásokat és mindenkit csak egyszer szerepeltetni. Összesen 135 név került a kis papírokra, melyeket nagyon köszönök Nektek! 
Listára nyomtattam minden versenyző becenevét/nevét, összevágtam a kis fecniket és az én Fecóm a szerencsés nevet kihúzta! 


Gratulálok és szeretettel várlak egy kis főzőcskézésre kedves 
Kecskés Krisztina! 

A többiek ne csüggedjenek! Februárban is lesz még játék! De hamarosan erről is többet mesélek Nektek! 

Szép estét kívánok Nektek!



Népszerű bejegyzések