Gasztrotitkaim - Ismerjük meg egymást!


Egy csésze teára invitállak benneteket közvetlen csajos csevegéssel körítve!  Sasótól vagyis Erikától, az Életinfó blog írójától és Hajós Ágitól A tetovált lány konyhája szerzőjétől kaptam egy megkeresést!

De mi is ez? 
7 apróságot kell elárulni magunkról itt a blog hasábjain. Így talán egy kicsit jobban beleláthattok a blog melletti életünkbe vagy éppen a kezdetekbe. Mondandónk végeztével pedig tovább kell adni a lehetőséget egy számunkra kedves/érdekes "gasztronautának", hogy ő is színt valljon néhány sorban!


Játék menete röviden:

  • Linkeld be azt a személyt, aki megjelölt

  • Ossz meg magadról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi

  • Értesítsd a kijelölt személyeket egy hozzászólásban a blogukon.

ÍME AZ ÉN HETESEM! :-)

1.Imádok nevetni! Szinte mindig fülig ér a szám. Kivéve,amikor nem :-) Innen már érthető a Boldog Kukta név.

2.Kedvenc ételem a töltött káposzta és a sushi :-) De nem egyszerre! Micsoda gyomorrontás lenne belőle...

3.Ízig-vérig vidéki lány vagyok. Kétlaki életet élünk. Mindennapokat Budapesten tengetjük, a szabadidőnket pedig otthon Óföldeákon! Az utóbbi hely az én szívem csücske.Innen a blog vidéki jellegű ételei és bejegyzései.

4. Aktív bojlis horgász vagyok. Nem a kishalakra vadászom, hanem a 10 kg-os egyedekre!Természetesen közben a szabadtéri gasztronómia szépségeinek is hódolok.

5. Régi nagy vágyam, hogy vadász lehessek. Talán apró lépésekben megvalósul ez is. Akkor vadételben sem lesz hiány a blogon.

6. Egyenes és igazságszerető ember vagyok. Nálam valami vagy fekete vagy fehér. Nem szeretem a mellébeszélést! Persze ebben a mai világban nem mindig előny :-)

7.Na jó! "Antinői" válasz lesz. A korom. Csernobili gyermek vagyok, azért sugárzom állandóan a boldogságtól! Viccet félretéve ebben az évben láttam meg a napvilágot Hódmezővásárhelyen.


Sajnos már szépen körbement a "7 kérdés" játék a bloggerek között, így már kevés olyan személy van, aki nem osztott volna meg valamit magáról.

Én az alábbi gasztrobloggerekről olvasnék örömmel: 
Varga Anikó Olajbogyó...
Ötvös Zsuzsi Praliné paradicsom
Gabriella Piazza Tarkabárka 
Sőrés Ottília Répatorta
Kusztor Csaba Gyömbér
Gallai Beatrix Dizájn Menza

Népszerű bejegyzések