Szombati beszerzőkörút extra örömökkel


Nem szokásom minden egyes bevásárló körutammal untatni benneteket, de a mai nap igazán különlegesre sikeredett. 

A veresi piac forgatagába belevetettük magunkat. Gyönyörű csoportos tuskógomba került a kosárba. Ismét egy újabb gombafajjal kötöttünk szorosabb ismeretséget. Ha valaki megbízható helyről tud szerezni ilyen finomságot, akkor tartsa szem előtt, hogy minimum 5 perces forróvizes hőkezelés szükséges a feldolgozása előtt. Természetesen az ellenállhatatlan chilis kolbász sem maradhatott el. Emellett számos őszi zöldség és gyümölcs is hazajött velünk. A pékséget sem szabad elfeledni! Kifosztottuk. Olyan isteni fokhagymás-sajtos-tejfölös kiflit ettem, hogy reprodukálni fogom házi kiadásban.


Időről-időre vadászom a régiségeket: evőeszközök, könyvek, tányérok... Ez olyan belebotlós dolog. Amikor nem keresem, na pontosan akkor szaladok bele egy-egy kincsbe. És láss csodát. Olyan gyönyörűséges példányokra leltem, hogy szemem-szám tátva maradt a gyönyörűségektől. 500 Ft/db áron lehetett hozzájutni a csillogó szépségekhez a versei piacon. Sajnos régi szakácskönyvek és háztartástan könyvek nem jönnek ilyen könnyen velem szembe!



Egy szerencsés véletlennek köszönhetően életem első gombász körútján is részt vehettem a piac után. Jó levegő, számtalan természeti szépség, kellemes társaság... Mi kell ennél több? Mondhatni két igen gyakorlott gombaszakértő és Imádottam társaságában róttuk a dombokat és a hegyeket. Közben hallgattam a gyerekkori történeteket a természet ajándékairól. Habár gombában nem bővelkedett a túránk, de csipkebogyót teának és kökényt a vaddisznó mellé sikerült beszerezni. 

Miután elbúcsúztunk a kedves ismerősöktől. Továbbálltunk egy gyors bolt bevásárlásra, ahol az Édes élet magazinba bukkantam. Október 17-én jelent meg az első szám. Igényes, ötletes, sok-sok finom recepttel tarkítva. Az ünnepekre tökéletes kis újság. Az ára pedig csak 295 Ft. 

Majd délután irány a varázslatos Szentendre és egy baráti hangvételű megbeszélés szigorúan a gasztronómia bűvkörében.
Amint kisül valami konkrétabb is ebből az ötletelésből azonnal közlöm Veletek! 

Vannak ilyen napok nálunk! Amikor reggel hétkor útra kelünk és végül majd csak este bukunk be az ajtón. Egy mozival zártuk ezt az őrült napot. Vérmesék :-) Mielőtt valaki valami rosszra gondolna ez a film címe Robert De Niro és Michelle Pfeiffer főszereplésével. A bemutatót érdemes megnézni. Szeretném olykor a problémáimat én is Michelle Pfeiffer módra elintézni. Egy szál gyufa minden problémát megold :-) 












Népszerű bejegyzések