Csomagom érkezett! - Egy csipet Törökország


A Bátyám ilyenkor augusztus környékén szedi sátorfáját és elutazik a világ egyik pontjára feltöltődni. Az idén éppen Törökország került górcső alá. Természetesen ilyenkor mindig valami aprósággal meglepi a családot, vagyis konkrétan fél bőröndnyi finomsággal tért haza. Én csak egyet kértem. Egy igazi török gasztromagazint. 
Így kaptam meg a Lezzet (Aroma) augusztusi számát 2 kicsi szakácskönyvvel és még emellett kaptam egy plusz könyvet telis - tele török receptekkel. Nem drágább, mint itthon egy-egy nívósabb lap. Kb. 800 Ft-ot kóstál az ára. Roppant igényes fotók és kreatívabbnál kreatívabb ötletek várnak az olvasókra. 

Én úgy gondolom, hogy a gasztronómia nemzetiségtől, közös nyelvtől függetlenül egy olyan híd az  emberek számára, ahol szavak nélkül megértik egymást és át tudják adni a tradíciókat, helyi értékeket, ízeket. Ezeket az újságokat lapozgatva számtalan inspiráló ötletre bukkantam. Szépen sorban beépítem egy-egy étel elkészítésébe azokat és megosztom majd Veletek is. 

Emellett egy rakat fűszer, olaj, füge, mogyoró, italok kerültek a nagy közös családi csomagba. Érdemes rászánni néhány ezer Forintot egy-egy külföldi utazáskor a helyi specialitásokra, szakácskönyvekre, újságokra.

Népszerű bejegyzések