Gasztroshow Rákóczi Ferivel


Adott egy szószátyár házigazda, egy ütős kis helyszín, idény finomságok és egy lelkes kis csapat!  Rákóczi Ferit sokan a Class FM Morning Showjából ismerik, de kevesen tudják, hogy a konyhában sem egy elveszett lélek. Tegnap este megtartotta első főzőkurzusát és bebizonyította, hogy nem mérgez meg senkit, nem gyújtja fel az épületet és még egy 15 fős társaságot is jól tud lakatni, de még nem is akárhogyan! 
 Mit vártam? Egy kellemesen bohókás estét a humoros rádiós tálalásában egyszerű ételekkel megtűzdelve. És mit kaptam? Jóval többet! Nem kíméllek benneteket és beavatok mindenkit a piszkos részletekbe! Hátha a következő kurzuson már Ti tömhetitek Feri finomságaival a pocakotokat!

Kuktálkodás színtere a Gastropolis Főzősuli. Úgy tűnik engem csak jó élményekkel gyarapít ez a hely.
Itt főzhettem együtt Pesti Istvánnal és Enrique Sánchezzel és tanulhattam tőlük sok-sok okosságot. Emellett szerintem fővárosunk egyik legjobban felszerelt és legmodernebb főzőiskolája.

Megérkezés, lepakolás és indulhat a Evening Show! Teljesen korrekten elmondta Feri, hogy ő nem séf, nem szakácskönyv író, hanem lelkes amatőr gasztrorajongó, aki időről időre elkényezteti családját és barátait. Ezen az estén 15-en nyerhettünk betekintést az idényterményekből álló, olasz ihletésű menüsorba. Íme:

Népszerű bejegyzések