Hűsítő citrus koktél és egy boldog nyertes

 Rekkenő hőség volt ma is. Jó volt azoknak, akik légkondicionált helyen, vízparton vagy éppen egy jégveremben tölthették a napot! Én egyik lehetőséget sem nyertem meg, így hazaérve ezt az italt készítettem el hűsítőként! Egy hűsítő citrus "koktélt" hoztam Nektek! Elkészítése minimális időt vesz igénybe, de üdítő hatása feledhetetlen. 

 




Mit vásárolj hozzá?
- 2 db narancs
- 2 db citrom
- 1 db lime
- 10 db mentalevél
- 10 db jégkocka
- 1 l szódavíz/ buborékos ásványvíz
- 1 l 100%-os narancslé







1. A gyümölcsöket érdemes megmosni egy kis csapvíz alatt, majd félbevágjuk a citrusokat héjastól,  kb. 0,5-1 cm vastag szeleteket darabolunk és egy nagy kancsóba tesszük. Egy kicsit összenyomkodjuk az összevágott darabkákat, hogy a friss narancs, citrom és lime leve a koktélunkba kerüljön. 

2. Ezután hozzáadjuk a menta leveleket és a jégkockákat!

3. Felöntjük a narancslével és a szódavízzel az egészet! Azonnal fogyaszthatjuk!


Remélem egy kicsit húztam az időt! A bejegyzésem apropója sokkal jobban érdekel mindenkit! Nagyon örülök, hogy velem tartottatok az elmúlt egy hétben, követtetek, írtatok és gyűjtöttétek a betűket. Ne csüggedjenek azok, akik ma nem nyerhettek. Lesz még játék a közeljövőben különleges és ízletes nyereményekért! Nem árulok el többet, mert nem lesz meglepetés. Viszont nem is szaporítom a szót. Bekerült a kalapba 18 név, majd a Random a segítségemre sietett. Én a tisztességes játék híve vagyok, így a szerencsére bíztalak benneteket



Gratulálok L.Moninak! Mennyeien édes pillanatokat kívánok Neki! Kérlek Móni vedd fel velem a kapcsolatot a boldogkukta@citromail.hu címen! Küldd el az a címet, ahová postázhatom Neked! Leld benne nagyon nagy örömödet! 

Szép estét kívánok Mindenkinek! 


Népszerű bejegyzések