Mézeskalács házikó a bögre szélére + KINYOMTATHATÓ MINTA

 Kép forrása: www.notmartha.org

Jobb később, mint soha alapon írok ma Nektek. A technikai eszközök ebben a hónapban tréfát űznek velem. Tegnap délután "ágynak esett" a laptop és az én Szerelmem csak ma estére tudta helyrehozni. Bízom benne, hogy több kütyü nem adja be a kulcsot ebben a hónapban:-) 

Egy gyors ötletet mutatok meg Nektek. Bevált mézeskalács receptemet megosztottam itt az oldal hasábjain. Most ezt a kis ötletes csemegét ajánlom figyelmetekbe egy gőzölgő habos kakaó mellé. Gyorsan megszerkesztettem és papírral kipróbáltam a sablont. Működik :-)Aki akarja, még egy kis kéménnyel is bíbelődhet téglalapokból kialakítva.

A gyerekek imádni fogják (és a felnőttek is rajongani fognak értük).  Az alábbi mintát csak mentsétek el az egér jobb gombjával az asztalra és máris nyomtathatjátok. Én még a készítése előtt állok, de már alig várom. A kisült elemeket csak egy kis cukros tojásfehérjével ragasszátok össze és már kész is. Kedvetekre dekorálva kínálhatjátok. 

Szép álmokat :-)


Népszerű bejegyzések