KIFŐZTÜK KARÁCSONY - Rusztikus receptem : Erdei őzgulyás cipóban

Egy kis kedvcsinálóval szeretnélek meglepni Benneteket! Ha még nem vásároltátok meg a Kifőztük karácsony 2011-es számát, hátha felkelti érdeklődéseteket a receptem. Ez a receptgyűjtemény azért jött létre, hogy elsődlegesen egy nagyon jó célt támogassunk, másodlagosan pedig, hogy segítsünk Nektek kialakítani a karácsonyi menüt!

Varázsoljátok el a családot ezzel a kis erdei őzgulyással cipóban. A cipó is házi készítésű melyet Tücsökbogár nagyszerű receptje alapján tanultam meg. Nem mellesleg igazi desszert guru a két gyerkőcös boldog anyuka és tündérien segítőkész. Igaz én edényke formájúra készítettem a cipócskámat, de ez semmit sem von le az értékéből. Az ízekről pedig már nem is merek beszélni. Ha lenne kóstolós blog, meg illatos blog akkor már ezt a problémát is kiküszöböltük volna. 
Tudom, hogy horror árra gondoltok az őzhúst látva, de a nagy multik fagyasztóiban 2000-2500 Ft/kg-ért már megvásárolhatjátok a hozzávalót. Ha az évben máskor nem is tudunk annyira kitenni magunkért, legalább karácsonykor legyen terülj-terülj asztalkám. Vagyis én így vagyok vele! A másik nagy előnye ennek a receptnek, hogy rettentő könnyű elkészíteni.




"Tudod, karácsonykor az ember mindig hisz egy kissé a csodában. Nemcsak te és én, hanem az egész világ, az emberiség, amint mondják, hiszen ezért van az ünnep, mert nem lehet a csoda nélkül élni."
Márai Sándor

Van egy új lehetőségetek is. Lapozzátok át az újságot virtuálisan: http://karacsony.kifoztuk.hu/kiadvany/index.html

Az olvasgatáshoz pedig a Fehér csokis téli álom nevű itókámat tudom ajánlani egy kis tejszínhabbal, fahéjjal...Nem, nem borzolom tovább a kedélyeket, olvassátok el az újságot :-) 

Legyen szép napotok!


Népszerű bejegyzések