Boldog Kukta és Szerelme a Mindmegette Recepttárban a többi nyertessel együtt


Boldog Kukta és Szerelme a Mindmegette recepttár címlapján a többi nyertessel együtt! 

Ismét éjszakás műszakosak vagyunk Fecómmal :-) Én ilyenkor éjszaka élek, főzök, írok, munkálkodok és várom az én tündéri Férjemet. Hajnalban, amikor hazafelé jött az én oldalbordám, megvette az apró, ámde annál hasznosabb magazint! Itt örömködtünk reggel :-) Számomra jóleső érzés, hogy az én receptemet elismerték. Nem is álmodtam ilyesmiről. Nagyon köszönöm még egyszer! 

Ami külön tetszik nekem ebben a kiadványban, hogy olvasók adnak tippeket, finomság ötleteket olvasóknak. Így számomra sokkal hitelesebb a lap. És azért az ára sem mellékes szempont! Ajánlom figyelmetekbe a www.mindmegette.hu weblapot. Küldjetek Ti is mesés recepteket a recepttárba, hogy minél többen ismerjék meg  konyhátok finomságait. 

További jó főzőcskézést kívánok mindenkinek! 



Népszerű bejegyzések