Mosolygós péntek a Boldog kukta háza táján!



Az életbeli sikerek mondhatni eléggé kacskaringós úton kerülnek el manapság engem. De ma megtörni látszik ez a negatív széria. Hiszen mindig nem eshet, ahogy mondá az örök okosságot az én tündéri Férjem :-)

Bagoly funkcióba kapcsolok és éjszaka élek, mert az én Szerelmem ilyenkor dolgozik.  Sajnos én meg nappal nem. Szóval csak pötyögök, teszek-veszek tündérkedek és az éjjeli nyugalomban főzök. Majd reggel hajcsi. A napi rutin így ment ma is. Ébredés után megnéztem a maileket és láss csodát. A Mindmegette -Lidl receptversenyén NYERTEM! Ez nagyon nagy szó számomra, aki csak örömből/ hobbiból és a mindennapi szükségletek kielégítése végett kuktálkodik.Várom a jövő hétvégét, de nagyon! Ekkor lesz ugyanis az átadó. Egy kis főzőkurzus Budapest egyik legjobb helyén és egy kis ajándék. Örülök, hogy az égiek végre rám kacsintottak.

A két részből álló receptet itt is megtalálhatjátok Bazsalikomos húscsiga-nyársak és a Művészi burgonyaköret név alatt. Vagy a Mindmegette.hu oldalán a következő linken: http://www.mindmegette.hu/bazsalikomos-huscsiga-nyarsak-burgonyakorettel-es-salataval.recept 
Elérhető alapanyagokból, gyorsan mutatós és laktató finomságot készíthettek! 
Ha kedvet kaptok, akkor fakanálra fel!

Nektek is hasonlóan szép hétvégét kívánok! 

Népszerű bejegyzések