Házi praktikák- Fűszerek & folyadékok


Tudom nem én találtam fel a spanyol viaszt (megjegyzem jó lett volna:)), de remélem egy gyors tippel szolgálhatok ha a hűtőben néhány szál felesleges friss fűszer és némi folyékony nedű kallódik. 

FŰSZEREK
Nem szerettem volna kidobni vagy hagyni megfonnyadni a fel nem használt fűszereket, így összedaraboltam, jégkocka tartóba tettem a "zöldeket", vizet öntöttem rá és irány a fagyasztó. Így bármikor kéznél van egy-egy friss fűszerkocka a főzéshez. 
 
FOLYADÉKOK
Nagyon ritkán alkoholizálunk, maximum főzéshez használunk bort. Ilyenkor mindig darab üveg árválkodik a hűtőben. Erre találtam ki a jégkocka tasakot. A maradék bort beleöntöm és lefagyasztom. Így amikor kell, akkor csak néhány kockányit használok fel. Hasonló a helyzet a tejjel és bármilyen ehhez hasonló folyadékkal. Így megóvjuk a kidobástól.

+ 1 TIPP: maradék húslevest is elvermelhetjük és kiolvasztva nagyon jó alapanyaga például a pásztorpitének!

Népszerű bejegyzések